Sabtu, 23 Januari 2016

Tidak mencium bau yang pelik selepas membuat cinta, mengapa Ya?

Selepas membuat cinta seketika Romantik di mana anda dan pasangan utama berpelukan dengan mereka lovey-dovey semasa mempertimbangkan aktiviti-aktiviti lepas Main di luar. Bamun bagaimana apabila masa Romantik ini berlaku anda bau berperisa ditolak? Ini mungkin menjengkelkan kemesraan anda berdua.

Kebanyakan orang menganggap bahawa ini adalah bau yang biasa selepas s3ks. Maka bau ini?

Ia ternyata bahawa bau ini adalah bau badan. Selepas membuat cinta, berlaku percampuran air mani, pelinciran bendalir faraj dan aroma yang digabungkan dengan peluh dari badan anda dan kepada Nya.

Air mani adalah alkali dan mempunyai pH yang tinggi maka cecair faraj adalah berasid, pH adalah rendah. Malah kedua-dua bahan-bahan ini tidak boleh digabungkan. Jadi apabila tindak balas asid dan asas yang berlaku, kemudian kisar ke dalam satu sama lain dan menyebabkan bahan kimia cecair berbau seperti baru.

Di samping itu, Terdapat beberapa perkara yang boleh menyebabkan tercetusnya bau pelik selepas berjimak, seperti:

Fuck gaya anda dengan seorang rakan kongsi


Gaya main kasar boleh membuat badan anda dan pasangan anda menjadi lebih banyak berpeluh.

Penggunaan kondom


Tercampurnya cecair pelinciran faraj, air mani dan kondom adalah kadang-kadang juga boleh menyebabkan bau

Corak hidup


Corak hidup dan tabiat harian boleh menjejaskan pH bagi anda dan pasangan anda. Cecair yang mengubah pH yang boleh menyebabkan bau yang tidak menyenangkan.

Makanan yang dimakan


Makanan yang mempunyai bau yang pedas yang boleh menyebabkan bau di permukaan faraj. Apakah makanan mempunyai bau hanyir dan sengat.

Jangkitan faraj


Jika seorang wanita terdedah kepada vaginosis bakteria jangkitan boleh mengubah pH cecair faraj dan ia boleh bau meinumbulkan kemudian

Tidak mencium bau yang pelik selepas membuat cinta, mengapa Ya? Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rifan Asri

0 ulasan:

Catat Ulasan