Selasa, 3 November 2015

7 Rahsia Kejayaan Tips Malam Pertama Bersama Pengantin Perempuan

Untuk mencapai matlamat ini, artikel tentang info semasa yang diasingkan untuk pasangan baru yang masih dara dan perjaka. Seperti yang didedahkan oleh admin untuk  Tips malam pertama dalam artikel ini.

Tips Malam Pertama Bersama Pengantin Perempuan


1. Sediakan tempat Super peribadi


Jika boleh, pilih sebuah hotel dengan kemudahan lengkap yang begitu selesa untuk melakukan beberapa "adegan-adegan" panas bersama pasangan. Jika tidak mungkin, sekurang-kurangnya disewa sebuah penginapan dengan harga yang berpatutan. Tiada budget?

Perkahwinan malam adalah saat yang mendebarkan, saaaangat newlyweds yang ditunggu tunggu. Ya Pinginnya seluruh bandar telah dipindahkan ke bulan. Saya akan berasa bebas untuk merasakan keindahan malam. Jadi, sebelum anda berkahwin, nikmati menyediakan sebuah rumah/pangsapuri walaupun masih ngontrak. Jadi selepas perkahwinan boleh diperuntukkan kepada kedua-dua anda. Ya, hanya ingat diduduki kedua-duanya sudah tentu.

Tetapi apabila ia sedang bersedia rumah atau apartment untuk kedua-dua kita maka terdapat keluarga yang ternyata menyertai tinggal beberapa hari, Ya terima nasib lah eh hehehe... (rasakannnn:p)

Apatah lagi mencipta malam pertama perkahwinan di rumah ibu bapa, Jangan mengharapkan banyak boleh dapet kebebasan sepenuhnya. Sukar untuk mendapat detik-detik yang tidak dapat dilupakan dalam seks perlu simpan tambahan undi. Sungguh memalukan jika basah rambutnya newlyweds biasanya awal pada waktu pagi.

Tetapi jika dana ini wujud, mending tempahan hotel atau Lojing adalah ya. Jangan benar-benar sejuk betul-betul enak-enaknya sesiapa lagi ketuk pintu?

2. Membersihkan jasad

Selepas adat perkahwinan, sudah tentu sangat letih. Walaupun ia kelihatan manis atas pentas hanya merupakan Raja-Ratu sehari, masih meletihkan. Selain itu, sesi bergambar dengan berkuatkuasa sepenuhnya tanpa merasakan penyaliran. Yang baru merasakan lelahnya. Bukan untuk menyebut badan keringatan & capeknya kerana lecek di muka.

Biar saya mandi terlebih dahulu, sebaik-baiknya segar. Jangan lupa berus gigi anda membiarkan rendangnya aroma fuck sesi tidak mengganggu. Hehehehe...

3. mewujudkan rasa selesa

Jika kedua-dua daripada anda sudah selesa dan sama-sama buka, boleh terus bermula dengan adegan intim. Tapi nih yang mengatakan Timur ayam Tempahan malu-malu kucing.

Jika isteri model yang masih malu-malu, sebahagian daripada inisiatif nih perlu membiarkan pasangan lelaki tidak janggal. Beginilah bagaimana? Adakah komunikasi Romantik. Sebagai contoh, menunjukkan rasa malu melalui sentuhan, Peck dan caresses. Jangan lupa untuk memberi perhatian kepada beberapa ahli badan isteri misalnya bibir, rambut, leher, atau bahagian-bahagian lain di kaki, kemudian memuji Seksyen itu.

Pujian adalah penting supaya dia merasakan bahawa suaminya suka fizikal beliau. Kerana apa? Wanita sering takut kalau-kalau mate beliau kecewa dengan badan sendiri, sama ada ia berkenaan selulit, kulit bukanlah payudara kecil, licin, parut, sehingga seabreg lain. Walaupun suami sendiri kadang-kadang tidak pede, tetapi cubalah untuk yakin dan membantu isteri untuk mendapatkan keyakinan beliau.

4. Regangan otot untuk wanita

Mengenai Bilakah lusuh Selaput dara tidak akan sakit dan mungkin sedikit pendarahan, sebaik-baiknya untuk isteri, melakukan regangan otot sebelum sesi katil dalam unit mula dibina.

5. Adakah akan perlahan-lahan

Tip-Tip utama untuk pasangan yang baru pasangan aka newlywed ini adalah melakukannya secara perlahan-lahan. Ini bermakna sesi memanaskan lagi yang diperlukan. Mulakan dengan tangan contohnya, kemudian perlahan-lahan mencium. Caresses dan rabaan yang sebaik-baiknya dimulakan kerana kedua-duanya masih memakai pakaian sehingga masa Pemanasan menjadi lebih panjang.

Penting ambil perhatian lelaki yang wanita secara amnya akan merasa sakit dan pendarahan disebabkan oleh Puan V akan lusuh. Menjadi suami dengan penuh pemahaman dan tidak mementingkan diri dengan impetuous masukkan Encik p. lagi, lakukan perlahan-lahan.

Adakah tentera tidak pernah memasukkan Mr P jika pasangan itu telah membangkitkan & ghairah. Tips termudahnya, Sue Isteri menjalankan ginanya Miss V pelincir. Ia adalah bendalir ini diperlukan dalam hubungan intim sebagai peluntur untuk memudahkan Mr P dan Miss V. Walaupun ia masih akan sakit, tetapi jika isteri telah membangkitkan sudah, di samping lebih mudah "rehat matlamat", isteri boleh menahan kesakitan yang lebih kerana dibareng rasa berkenan.

6. tidak mengharapkan terlalu tinggi

Walaupun seketika mendebarkan tidak sabar-sabar menunggu &, tidak kemudian mengharapkan terlalu perancangan. Tidak jadi harapkan hanya s3ks yang hebat dengan tempoh yang lama dan dapat memuaskan hati antara satu sama lain. Kadang-kadang kerana suami atau isteri saraf, jadi kurang mampu memberikan perkhidmatan yang terbaik. Bagi isteri, tidak akan kecewa terlalu jika misua tidak boleh "berdiri" untuk tempoh yang lama. Supaya dapat memberikan satu s3ks yang hebat, seseorang juga perlu memproses.

7. harus bersabar

Jika memang antara satu sama lain tidak pula mendapatkan kepuasan, tidak akan kecewa atau marah. Ini adalah semula jadi kerana baru pertama kali. Well, untuk beberapa yang telah tidak telah terus berjaya "matlamat payudara" keluar berehat. Jangan memaksa diri saya sendiri, kasihan jika isteri harus dipaksa untuk menahan kesakitan sedangkan dia masih belum mampu.

Sila ambil perhatian bahawa terdapat Selaput dara seorang wanita adalah nipis ada adalah tebal. Jika tebal, biasanya menarik darah dengan membran akan lebih menyakitkan dan lebih sukar untuk menembusi pasaran. Bagi suami doting itu, mestilah bersabar. Isikan malam-malam seterusnya tiada bukan? Petua beliau? Masukkan sedikit demi sedikit pertama kar.


Petua untuk membuat suami anda gembira dengan memakai lingerie seksi


Malam pertama perkahwinan adalah memang khas. Jadi memakai pakaian Khas nightdress seksi yang telus.

Tidak perlu minder dengan bentuk badan, beliau sudah mengundi anda menjadi isterinya. Percayalah, beliau sengaja memilih anda sepenuhnya. Jadi Walau bagaimanapun anda fizikal, pasti dia telah menerima dari mula bukan? Sama ada ia kecil payudara kecil punggung, bukanlah satu isu baginya.

Lakukan perlahan-lahan & berehat

Jangan menjadi impetuous untuk terus mencuba hidangan utama dengan memasukkan satu sen ke dalam Veggy Ya!

Terutamanya jika isteri adalah seorang dara. Di atas katil yang tergesa-gesa boleh membuat isteri menikmati kekurangan jadi tidak untuk "basah". Ini adalah penting apabila basah cecair seperti pelincir jadi Penny itu mudah menembusi Veggy.

Jika pasangan itu sememangnya kekurangan pengalaman, memberi tanggapan bahawa wanita memerlukan mukaddimah atau Pemanasan Veggy yang basah jadi lebih mudah dan matlamat. Bagiaman perlu memanaskan dalam berinta? Ya bagaimana dengan rabaan, ciuman, pelukan, dan lain-lain. Sue Isteri Menghisap seekor biarkan intinya.


Apabila berdarah sakitkah ?


Nama sesuatu bahawa lubang adalah kecil dan biasanya hanya untuk darah haid keluar, maka segedo entri terung Penny pasti menyakitkan lah kan.

Pada namany itu adalah Selaput Dara yang Veggy. Orang-orang yang masih dara, Lukiskan membran darah yang masih utuh. Jadi Penny boleh masukkan perlu keseluruhan, air mata Selaput dara itu.

Muak Bund? Ia menyakitkan itu asli! Jangan mengganggu lebay. Semua wanita juga berasa ia.

Tetapi Allah bukanlah hanya kesakitan, ngasih cinta juga mencipta penyelesaian mengurangkan kesakitan. Ya memang, kewujudan cecair peluntur. Jadi sebelum itu berkata, wanita perlu mendapatkan membangkitkan supaya cecair pelumasnya, jadi hubungan intim yang lebih mudah.

Jika kesakitan dan mungkin tidak serta-merta tercetus pada malam Pengantin? Ya jika tidak tahan dengan kesakitan, dilakukan terlebih dahulu. Sama rasa cinta untuk-Nya, lanjutin malam esok. Jika esok boleh tidak? Haduhhh, masih ada hak malam seterusnya? Perlahan-lahan, lama juga pecah kok.

Artikel di atas, anda boleh membaca lebih lanjut di link berikut: Tips untuk malam pertama bagi lelaki, Tips malam pertama tidak disengat dan cedera, Tips malam pertama untuk Newlyweds dan tip-tip tentang mencapai kepuasan malam pertama.
 
cerita malam pertama suami isteri 
malam pertama kahwin 
kisah malam pertama suami isteri 
rahsia malam pertama 
malam pertama perkahwinan 
cara malam pertama 
kisah malam pertama perkahwinan 
ghairah malam pertama 
kisah malam pertama pengantin 
kisah suami isteri malam pertama 
lawak malam pertama 
pengalaman malam pertama perkahwinan 
petua malam pertama 
cerita ghairah malam pertama 
cerita malam pertama perkahwinan 
cerita lawak malam pertama
 

7 Rahsia Kejayaan Tips Malam Pertama Bersama Pengantin Perempuan Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rifan Asri

0 ulasan:

Catat Ulasan