Selasa, 19 Januari 2016

Bau badan bersuara, nampaknya seduce kanak-kanak perempuan

Semua orang bimbang dengan nama bau badan. Muka sudah OK, rambut sudah kemas atau klimis, pakaian bergaya tetapi ia ternyata............... bau badan berbau. Ianya sudah amat pasti boleh membuat orang yang minder. Masalah bau badan boleh dialami oleh sesiapa sahaja dengan orang lain dan juga anda.

Jadi masalah bau badan tidak lagi hilang rasa keyakinan anda tinggi, Beginilah caranya untuk membasmi bau badan:

1. mandi dengan bersih


Bau badan boleh disebabkan oleh bakteria yang berhimpun bergabung dengan mati kulit sel-sel, jadi bilaslah itu tubuh di semua bahagian badan terutama kawasan liparan. Ini akan membantu menghilangkan bau badan yang cepat. Tertumpu pada underarms itu dan kaki anda, kerana bahagian ini adalah punca paling kerap bau badan. Gunakan SABUN mengikut jenis kulit dan jangan lupa menolak gigi anda.

2. gunakan antiperspiran dan deodoran


Penggunaan kedua-duanya boleh membantu mengurangkan bau badan. Antiperspiran menghalang rembesan peluh. Walaupun deodoran untuk mengelakkan bau badan.

Hanya memohon atau menyembur seperti yang diperlukan. Kerana penggunaan antisperpiran itu dan iaitu menyahbau yang terlalu lebihan akan menyebabkan pertumbuhan bakteria supaya ia kekal bau yang.

3. gunakan campuran hidrogen peroksida.


Anda boleh membuat campuran ini dengan mencampurkan satu sudu teh 3% hidrogen peroksida dengan satu cawan air.

Kacau campuran dan kemudian celup kain dalam penyelesaian. Gosok kain basah di bawah armpit anda untuk membantu mengurangkan bau badan.

4. menggunakan tangan cecair Sanitizer


Apabila anda berada di luar, kemudian perasaan timbul bau badan tetapi tidak membawa antiperspiran dan deodoran. Kemudian anda boleh menggunakan cecair tangan Sanitizer. Sapukan pada kawasan anda ketiak untuk menghilangkan bau badan. Tangan cecair Sanitizer akan membantu melawan bakteria punca bau badan.

5. menggunakan minyak-kertas


Minyak-kertas bukan sahaja boleh digunakan untuk menyerap lebihan minyak pada muka. Bilakah anda rasa sangat berpeluh dan takut akan membangunkan bau badan. Kertas minyak boleh membantu menyerap peluh berlebihan, hanya rub kertas minyak di bawah armpit itu, atau mana-mana bahagian yang anda rasa terlalu berpeluh.

6. alum


Alum iaitu menyahbau Crystal dikenali sebagai. Anda boleh gosok alum di kawasan itu yang menyebabkan bau. Alum adalah mineral yang mengandungi bahan-bahan yang boleh membantu melawan bakteria punca bau badan. Bagaimana gosok alum ini adalah sama dengan masa menggosok iaitu menyahbau.

7. semburan cuka


Jika anda tidak suka menggunakan iaitu menyahbau, anda boleh menggunakan bahan-bahan semulajadi mengatasi masalah bau badan anda dengan cepat. Cuka adalah antiseptik semulajadi yang boleh membantu membunuh bakteria atau kulat pada bahagian yang bermasalah seperti ketiak atau kaki anda.

Anda boleh tuangkan cuka epal Cider atau cuka ke dalam botol minyak wangi yang digunakan dan mencairkannya dengan sedikir air.

8. jus air lemon


Anda boleh menggunakan jus lemon air, anda boleh memerah limau tersebut dan kemudian Campurkan dengan sedikit air. Celup kain bersih dan rub pada bahagian badan yang anda fikir akan bermasalah.

Jus lemon dalam air adalah sifat antibakteria dan antikulat semulajadi. Oleh itu, ia boleh digunakan secepat mungkin untuk menghilangkan bau badan.

Tetapi anda perlu tahu jus lemon air berasid, ia mungkin hanya akan menyebabkan kulit menjadi jengkel. Oleh itu, kami mengesyorkan bahawa anda membuatnya dengan yang cair dengan air.

Mari kita ikuti langkah-langkah di atas untuk membantu anda dalam menghilangkan bau badan. Jadi anda boleh melakukan maksimum bau badan percuma

Bau badan bersuara, nampaknya seduce kanak-kanak perempuan Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rifan Asri

0 ulasan:

Catat Ulasan