Selasa, 19 Januari 2016

7 suka cerita yang ingin dinikmati oleh ramai orang

Apabila anda seorang kanak-kanak pasti anda pernah menonton pelbagai cerita dongeng yang penuh dengan Romantik dan asmara yang begitu indah. Anda berasa iri hati tentang bagaimana rasa cinta dan Romantik antara watak-watak? Di bawah sana adalah beberapa jenis kisah cinta yang ingin dinikmati oleh ramai.

1. dilarang cinta
Walaupun di penghujung cerita yang sedih, Semua orang suka Kisah Cinta Romeo dan Juliet. Mengetahui bahawa lelaki yang anda mengorbankan segala-galanya untuk anda adalah sangat menyeronokkan. Ini menunjukkan betapa dia mengasihi anda dan tidak kira apa akibat. Cinta dilarang sering menunjukkan ikatan antara pasangan itu, yang menjadikan ia sangat mengejutkan.

2. jatuh cinta dengan rakan zaman kanak-kanak
Ada anda pernah menonton Kisah Cinta tentang pasangan yang telah dikenali sejak mereka bayi? Di mana mereka kemudian membesar bersama-sama dan tahu segala-galanya tentang setiap pasangan, mengetahui semua baik dan buruk sebelah pasangan anda. Perkara-perkara yang sering membuat kagum adalah bagaimana pasangan itu boleh bertahan begitu lama, dari bayi untuk orang dewasa, walaupun yang mati untuk memisahkan.

3. benci jadi cinta
Sudah tentu terdapat begitu banyak drama yang membentangkan Kisah Cinta ini, di mana rasa benci kepada cinta. Bagaimana Adakah anda itu jatuh cinta dengan orang yang anda benci dan mengetahui bahawa ternyata tepat orang yang paling memahami dan memberi perhatian kepada anda. Benar-benar romantis!

4. cinta lama datang kembali
Apakah pandangan anda bila Bersatu semula dengan orang yang anda suka di sekolah? Semua perasaan yang anda rasa telah sekali lagi datang ke permukaan dan mencari jalan untuk menyatukan dan mencapai satu kehidupan yang bahagia selama-lamanya. Jika selepas membaca ini mengingatkan diri anda kepada seseorang pada masa lalu? Mungkin anda mahu Kisah Cinta ia berlaku kepada anda.

5. cinta pandang pertama
Pertama anda melihat seorang wanita atau seorang lelaki dan anda dengan serta-merta tahu bahawa Dialah mate jiwa anda. Anda dengan serta-merta merasa tarikan dan tidak boleh melarikan diri Walau bagaimanapun anda cuba. Anda cuba untuk mengenalinya dan ternyata ia adalah sekaligus menjadikan anda lebih dan jatuh cinta dengannya. Pada akhirnya, anda juga menjadi beberapa dan it's all kerana pandangan yang pertama itu.

6. rahsia peminat
Anda perlu suka selama bertahun-tahun, tetapi dia tidak pernah melihat? Dan kerana ia ternyata, beliau sebenarnya mempunyai perasaan yang sama dengan anda tetapi terlalu takut untuk meluahkan perasaan beliau. Anda akan kedua-duanya saling menyembunyikan perasaan anda dan tidak berani untuk mengatakan. Kemudian, satu hari anda membuat keputusan untuk diterokai dan memberitahu apa yang anda rasakan untuk mencari dia harbored rasa yang sama. Impian anda untuk menjadi rakan kongsi beliau pernah sedar dan hidup bahagia selama-lamanya.

7. kawan-kawan jadi teman wanita
Anda boleh mengenalinya selepas golongan dewasa yang baru, tetapi telah mempunyai hubungan yang kukuh. Beliau adalah seorang sahabat yang baik kepada anda supaya anda selalu menghabiskan banyak masa bersamanya. Pada mulanya, anda mungkin tidak pernah mempunyai dianggap dia lebih daripada rakan-rakan sehingga satu hari untuk acara khusus keadaan anda.

7 suka cerita yang ingin dinikmati oleh ramai orang Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Rifan Asri

0 ulasan:

Catat Ulasan